הפרשן אבי בלום: "נתניהו לכוד בממשלה הזו"

אייל ראובן 1 Comment on הפרשן אבי בלום: "נתניהו לכוד בממשלה הזו"

הפרשן אבי בלום אצל בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "יהדות התורה לא תפרק את הממשלה, הם יודעים שהחלופה היא ליברמן וישי להם אחריות. הבעיה האמיתית של הממשלה, זה מעוז ובן גביר" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן אבי בלום לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת המרכזית": "רק לפני חודשיים החלה הממשלה, תוך זמן קצר כולם עם בטן מלאה, דרעי כועס שהוא לא חוזר לממשלה. ביהדות התורה יצאו בפחי נפש אחרי פרסום התקציב".

"בעוצמה יהודית מישהו אמר לי, שאם נתניהו הבטיח לך משהו, תדע שהוא לא יקיים, רק אם מכריחים אותו הוא מקיים. העניין הוא שלא מעדכנים את השותפים במה שקורה, עושים דברים כאילו אין שותפות. גפני כבר מרמז לנתניהו שהוא לא יכול להמשיך ככה בלי לספור אותם" הוסיף.

על התפטרות פרוש אמר: "פרוש הביא את דייטש בשביל לסייע למירון, והוא מרגיש שהוא לא הבעל הבית. הוא מרגיש שהוא הולך לקבל רק אחריות בלי סמכות. יש הרבה תקציבים סביב מירון, וכל אחד רוצה ליטול בזה חלק. אם נתניהו היה עושה האת ההסכמים הקואליציוניים כמו שצריך זה לא היה קורה, הכל בגלל פיזור הסמכויות".

"יהדות התורה לא תפרק את הממשלה, הם יודעים שהחלופה היא ליברמן וישי להם אחריות. הבעיה האמיתית של הממשלה, זה מעוז ובן גביר. בן גביר מרגיש שנתניהו מגמד אותו, כמו שהוא עשה תמיד".

"נתניהו מרגיש שסחטו אותו במו"מ, במשך חודש וחצי. בסופו של דבר הוא לכוד בממשלה הזו, אין לו פשוט אופציה אחרת. הוא הרבה יותר קרוב למפגינים ברחובות מאשר חכ"י עוצמה שקורצים לפורעים בחווארה. בלשכת נתניהו מישהו כבר מרגיש את הסוף, אך בגלל הסקרים שלא מראים לו פנים, כולל אלה של פילבר, הממשלה מחזיקה מעמד".

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אבי בלום מחילה אני חושב שרוב מוחץ בתוך הציבור החרדי רוצה את איתמר וחושב כמהו לפחות בחלק מהענינים שחשובים לנו . אם מדברים אז מה עם יוקר מחיה ששס הבטיחו להילחם ולא להמשיך את העוני בציבור מה עם סמינרים של הבנות הספרדיות שנדפקות כי אין סמינרים טובים להם והם צריכות להתחנן להיכנס לאחרים .